Kifogáskezelés Mesterképzés Workshop

Kifogáskezelés Mesterképzés Workshop

Miről lesz szó?

  • tipikus kifogások kezelése
  • a határozott zárás 3 kulcsmondata
  • a kifogások megelőzése
  • üdv az igenek utcájában
  • Decoy hatás avagy asszimetrikus dominancia
  • a tömegpszichológia a kifogáskezelésben
  • jófiú, rosszfiú stratégia
  • a tudatos jelenlét  és aktív figyelem szerepe a kifogáskezelésben
  • érveléstechnika és kifogáskezelés kapcsolata
  • kérdezéstechnika a zárásban
  • igény-bizalom-vásárlóerő háromszög

Gyakorlatok: szituációs gyakorlatok, videóbejátszások

 

Amit a nap végére biztosan tudni fogsz:

  • Hogyan érd el, hogy az ügyfél kifogásait, ellenvetéseit hatékonyan tudd kezelni?
  • Hogyan zárj le több tárgyalást?
  • Milyen módszerekkel érd el, hogy egyáltalán ne kapj kifogást?
  • Milyen egyszerű módszerekkel ismerheted fel a vételi szándékot?
  • Milyen kommunikációt érdemes használni a határozott záráshoz?
  • Mi a megoldás arra, ha gondolkodási időt szeretne kérni az ügyfél?
  • Hogyan hidald át, ha egy harmadik személyre hivatkozva halogatja a döntését a tárgyalópartnered?
  • Milyen módszerekkel  kezelhető, ha az ügyfél magasnak tartja az árat?
  • Hogyan érd el, hogy mindegy legyen az ügyfélnek, hogy mennyibe kerül a termék/szolgáltatás?
  • Hogyan ismerd fel a különbséget a kifogás vagy a valós körülmény között?
  • Konkrét módszerek - toll, mint lezárási eszköz használata

A tréning a közeljövőben indul, részletek hamarosan!