Kifogáskezelés Mesterképzés Workshop
Miről lesz szó?
- tipikus kifogások kezelése
- a határozott zárás 3 kulcsmondata
- a kifogások megelőzése
- üdv az igenek utcájában
- Decoy hatás avagy asszimetrikus dominancia
- a tömegpszichológia a kifogáskezelésben
- jófiú, rosszfiú stratégia
- a tudatos jelenlét és aktív figyelem szerepe a kifogáskezelésben
- érveléstechnika és kifogáskezelés kapcsolata
- kérdezéstechnika a zárásban
- igény-bizalom-vásárlóerő háromszög
Gyakorlatok: szituációs gyakorlatok, videóbejátszások
Amit a nap végére biztosan tudni fogsz:
- Hogyan érd el, hogy az ügyfél kifogásait, ellenvetéseit hatékonyan tudd kezelni?
- Hogyan zárj le több tárgyalást?
- Milyen módszerekkel érd el, hogy egyáltalán ne kapj kifogást?
- Milyen egyszerű módszerekkel ismerheted fel a vételi szándékot?
- Milyen kommunikációt érdemes használni a határozott záráshoz?
- Mi a megoldás arra, ha gondolkodási időt szeretne kérni az ügyfél?
- Hogyan hidald át, ha egy harmadik személyre hivatkozva halogatja a döntését a tárgyalópartnered?
- Milyen módszerekkel kezelhető, ha az ügyfél magasnak tartja az árat?
- Hogyan érd el, hogy mindegy legyen az ügyfélnek, hogy mennyibe kerül a termék/szolgáltatás?
- Hogyan ismerd fel a különbséget a kifogás vagy a valós körülmény között?
- Konkrét módszerek – toll, mint lezárási eszköz használata
A tréning a közeljövőben indul, részletek hamarosan!